Τρόποι Παραγγελίας και Πληρωμής Προϊόντων

Ο βασικός τρόπος παραγγελίας προϊόντων από το “EUTA” είναι μέσα από τον ιστότοπο του “EUTA”, στην διεύθυνση www.euta.gr, ολόκληρο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου.

Επίσης μπορείτε να περάσετε από την έδρα μας και να δώσετε διά ζώσης την παραγγελία σας. Εν τούτοις, θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφώνημά σας ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε βρίσκονται στις αποθήκες της έδρας μας, αν θέλετε να τα παραλάβετε άμεσα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Στις παραγγελίες μέσω τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (fax/e-mail) μην ξεχνάτε να περιλαμβάνετε τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο μπορούμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, γιατί ακόμα και αν τα στοιχεία που μας αποστείλατε ηλεκτρονικά είναι πλήρη, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

Θέλουμε και στο σημείο αυτό ωστόσο να επαναλάβουμε ότι η παραγγελία μέσα από τον ιστότοπο του “EUTA” είναι η καλύτερη μέθοδος, γιατί εξασφαλίζει την πληρότητα των στοιχείων της παραγγελίας, ελαχιστοποιεί τα όποια προβλήματα που μπορεί να προέρχονται από τον ανθρώπινο παράγοντα (λάθη, παρερμηνείες εντολών κλπ).

Συνιστούμε την χρησιμοποίηση τηλεφωνικής παραγγελίας μόνο στις περιπτώσεις παραγγελιών προϊόντων μεγάλων ποσοτήτων, όγκου ή/και βάρους και αξίας, οπότε η συνεννόηση σχετικά με τον τρόπο αποστολής, παραλαβής κλπ. είναι συνήθως απαραίτητη.

Διαδικασία της Ηλεκτρονικής Παραγγελίας Προϊόντων από τον Ιστότοπο www.euta.gr

1. Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο «Προσθήκη στο καλάθι» κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας, πατήστε τον σύνδεσμο «Συνέχεια Αγορών». Τα προϊόντα που έχετε επιλέξει θα παραμείνουν στο Καλάθι Αγορών σας, και εσείς μπορείτε να συνεχίστε τις αγορές σας με την επιλογή και προσθήκη άλλων προϊόντων σας στο Καλάθι σας.

2. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας, από την σελίδα των περιεχομένων του Καλαθιού Αγορών σας πατήστε στο σύνδεσμο «Υποβολή Παραγγελίας» που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε μέσω ασφαλούς-πιστοποιημένης σύνδεσης SSL σε σελίδα όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

Για όλες τις φάσεις της παραγγελίας υπάρχει βοήθεια στις σελίδες των διαφόρων φάσεων της παραγγελίας. Αν όμως έχετε την παραμικρή απορία για τη σωστή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η βοήθεια βρίσκεται μόλις ένα τηλεφώνημα μακριά! Οι συνεργάτες του “EUTA”, είναι κάθε στιγμή διαθέσιμοι να σας βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μόλις η παραγγελία σας δοθεί, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για τα είδη που παραγγείλατε, τις τιμές τους και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, και θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή την διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (τιμολόγιο ή απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ). Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε email που θα σας πληροφορεί σχετικά.

Τέλος αν η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα μήνυμα στο πεδίο «Σημειώσεις και ειδικά αιτήματα». Το μήνυμα αυτό θα φθάσει μαζί με την παραγγελία σας στον αποδέκτη του δώρου, σαν κάρτα (επισκεπτήριο) με το όνομά σας, μέσα σε λευκό φάκελο.

Χρεώσεις - Μέθοδοι Πληρωμής

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.euta.gr αποδέχεται τους παρακάτω τέσσερις τρόπους πληρωμής:

1. Με Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα (συνιστώμενος)

2. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό του “EUTA”,

3. Μέσω υπηρεσιών τύπου PayPal

4. Με μετρητά στην έδρα του “EUTA”,και μέχρι του ποσού που επιτρέπεται κάτι τέτοιο βάσει της κείμενης φορολογικής νομοθεσίας

Πληρωμή με Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα.

Η πληρωμή θα χρεωθεί και θα ληφθεί από το λογαριασμό του χρήστη μόλις το “EUTA”,λάβει την παραγγελία του και ελέγξει τα στοιχεία του. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και εξουσιοδότησης από το φορέα που εξέδωσε την κάρτα. Αν ο φορέας που εξέδωσε την κάρτα του χρήστη αρνηθεί να δώσει στο “EUTA”, εξουσιοδότηση για την πληρωμή, δεν μπορεί να θεωρηθεί το τελευταίο υπεύθυνο για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση της παραγγελίας.

Το “EUTA”, καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για να κάνει την ιστοσελίδα όσο το δυνατόν ασφαλέστερη.

Συνιστούμε σαν πρώτη επιλογή τη χρήση Πιστωτικής Κάρτας, εφ’ όσον διαθέτετε πιστωτική κάρτα MasterCard ή VISA.

Mπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια για την πληρωμή των προϊόντων σας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλής, και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον διακομιστή (server) του “EUTA”. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη, και γίνεται σε δύο μόλις βήματα. Αναλυτικά:

1. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας στη σχετική φόρμα.

2. Σε περίπτωση επιτυχίας η παραγγελία σας καταχωρείται, ενώ σε περίπτωση αποτυχίας ενημερώνεστε σχετικά.

Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχει μεγάλη «μυθολογία» σχετικά με την ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών από το Internet. Είναι ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ από την πληρωμή με πιστωτική κάρτα σε ένα π.χ. εστιατόριο, ή ένα κατάστημα λιανικής! Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Card Link by Eurobank που χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

Κάθε προσπάθεια υποκλοπής των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας που είναι πιθανό να επιχειρηθεί είναι καταρχήν αδύνατη, μιας και η αποκωδικοποίηση των δεδομένων που διακινούνται με την χρήση του πρωτοκόλλου SSL είναι απολύτως αδύνατη.

Οι υποκλοπές στοιχείων πιστωτικών καρτών δεν γίνονται κατά τη διαδικασία υποβολής των στοιχείων, αλλά από τους Servers όπου αυτά αποθηκεύονται. Το “EUTA” ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙ στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Γι’ αυτό και κάθε φορά που παραγγέλλετε κάποιο είδος σε εμάς, και παρά το γεγονός ότι μπορεί να είστε παλαιός πελάτης, θα σας ζητηθούν εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας σας. Αυτό είναι ασφαλώς μικρή ταλαιπωρία μπροστά στην ασφάλεια που παρέχεται από τη μη αποθήκευση στοιχείων της κάρτας σας.

Πρόσθετες πληροφορίες για τη χρήση πιστωτικής κάρτας

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.

Αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσετε Cancel κατά τη μεταφορά, μην ανησυχείτε. Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ο χρήστης μπορεί να καταθέσει το ποσό στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:

Τράπεζα Πειραιώς

GR7201722260005226033837255

Alpha Bank

GR3401407050705002002020303

Όνομα δικαιούχου: Συστεγασμένα Φαρμακεία Π. Ευθυμιάδου - Δ. Ταχταλίδου και ΣΙΑ ΟΕ

1. Αν παραγγέλλετε μέσα από το ιστοσελίδα του “EUTA”, τότε το ακριβές ποσό εμφανίζεται στο τέλος των χρεώσεών σας.

2. Αν παραγγέλλετε με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο, θα το πληροφορηθείτε από τον συνεργάτη μας που σας βοήθησε στην υποβολή της παραγγελίας σας.

Συνιστούμε τη χρήση της ηλεκτρονικής-διαδικτυακής τραπεζικής (web banking), που σήμερα είναι διαθέσιμο από όλες σχεδόν τις τράπεζες γιατί επιταχύνει σημαντικά και διασφαλίζει την όλη διαδικασία.

Σε όλες τις περιπτώσεις τα χρήματα που θα πρέπει να φθάσουν στον Λογαριασμό μας θα πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το αναγραφόμενο ποσό στο τέλος της παραγγελίας σας ΚΑΘΑΡΟ, χωρίς επιβαρύνσεις ή κρατήσεις. Ειδικά στην περίπτωση του Web Banking όταν σας ζητηθεί να προσδιορίσετε ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα, (αποστολέας, παραλήπτης ή και οι δύο) θα πρέπει να επιλέξετε «Αποστολέας» και για τις δύο τράπεζες.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται μόλις τα χρήματα εμφανιστούν σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς.

Πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal

Η διαδικτυακή υπηρεσία PayPal προσφέρει έναν γρήγορο, εύκολο και ασφαλή τρόπο πληρωμών μέσω του Internet, χωρίς να ανακοινώνετε τις πληροφορίες της κάρτας σας. Αν λοιπόν έχετε λογαριασμό στο PayPal μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των παραγγελιών σας μέσω κατάθεσης στον λογαριασμό PayPal της “EUTA”. Η ενημέρωση του “EUTA” γίνεται την ίδια σχεδόν στιγμή της πληρωμή σας, και επομένως μπορούμε άμεσα να ξεκινήσουμε τη διαδικασία της παραγγελίας σας.

Αν δεν έχετε λογαριασμό στο PayPal, μπορείτε να ανοίξετε εύκολα έναν λογαριασμό (δωρεάν), ακολουθώντας τα απλά και κατανοητά βήματα που περιγράφονται στο Web Site του PayPal. Το μόνο που χρειάζεται να έχετε είναι μια πιστωτική κάρτα, ή να μεταφέρετε χρήματα από έναν τραπεζικό σας λογαριασμό στον λογαριασμό σας του PayPal. Τόσο η κατάθεση χρημάτων μέσω PayPal όσο και η δημιουργία νέου λογαριασμού είναι 100% ανέξοδη.

Σημαντική Επισήμανση: Η υπηρεσία Paypal ΔΕΝ είναι διαθέσιμη για πελάτες χονδρικής.

Πληρωμή στην έδρα της “EUTA”

Μπορείτε να πληρώσετε στην έδρα του “EUTA” στην οδό Πατριάρχου Γρηγορίου Ε’ 26, 542 48 Θεσσαλονίκη, ΔΟΥ Ζ’ Θεσσαλονίκης, με ΑΦΜ 998633600 και να συνδυάσετε την παραγγελία σας με την ΑΜΕΣΗ παραλαβή των προϊόντων σας, χωρίς καμία επί πλέον επιβάρυνση (μεταφορικών κλπ). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το “EUTA” πριν από την μετάβασή σας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι διαθέσιμα στις αποθήκες της έδρας μας.

Τι περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος που υπάρχει στον κατάλογο του “EUTA”;

Στην τιμή καταλόγου που εμφανίζεται στις αναζητήσεις προϊόντων, ή και όπου εμφανίζεται τιμή προϊόντος πλην του Καλαθιού σας, περιλαμβάνονται η τιμή πώλησης του προϊόντος ΚΑΙ ΟΛΟΙ οι φόροι που το επιβαρύνουν (ΦΠA). Στην παραπάνω τιμή ΔΕΝ περιλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα.

Στο Καλάθι Αγορών σας εμφανίζεται η πλήρης ανάλυση της τιμής του συνόλου των προϊόντων που έχετε επιλέξει, και τα μεταφορικά και οι φόροι αναλυτικά. Επίσης, εφόσον πρόκειται να λάβετε τιμολόγιο, η πλήρης ανάλυση θα εμφανιστεί επίσης και στο τιμολόγιο που θα παραλάβετε μαζί με τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων

Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων θα πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την παραγγελία αυτών. Η επιστροφή των προϊόντων ρητά αναφέρεται ότι θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή ρυθμίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις εξ αποστάσεως συμβάσεις με τα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Ειδικότερα, η τρέχουσα προβλεπόμενη από το Νόμο προθεσμία των 14 ημερών, εάν ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη ή δεν μείνει ευχαριστημένος και θελήσει να επιστρέψει το προϊόν, μετράται από την ημέρα αγοράς του προϊόντος, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι ο αγοραστής δεν έχει ήδη προβεί σε χρήση του προϊόντος.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει να επικοινωνήσει με το “EUTA” τηλεφωνικώς στο +30 231 031 75 05 καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 9:00 π.μ. – 2:00 μ.μ. ή να στείλει e-mail στο info@euta.gr.

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:

EUTA

Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ 26, 542 48 Θεσσαλονίκη

ΔΟΥ Ζ’ Θεσσαλονίκης

Τηλ: +30 231 031 75 05

Προκειμένου να επιστραφούν ή να αλλαχθούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις ετικέτες του κατασκευαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.τ.λ.).

Επίσης υπογραμμίζεται ότι η επιστροφή συγκεκριμένων προϊόντων για λόγους που σχετίζονται με την ίδια τη φύση των προϊόντων και την προστασία τρίτων-άλλων καταναλωτών, καθώς και για λόγους προστασίας των υπέρτερων αγαθών της δημόσιας ασφάλειας και υγείας δεν θα επιτρέπεται, καθώς τα παρεχόμενα προϊόντα δίδονται κατόπιν ειδικής και ρητής συμφωνίας (περίπτωση 3ιβ(α) Ν. 2251/1994) που δεν επιτρέπει την αντικατάσταση, αλλαγή ή επιστροφή τους. Επιπλέον ρητά συνομολογείται ότι ως προϊόντα αυτά καθαυτά υπάγονται στις εξαιρέσεις του Νόμου 2251/1994 [Νόμος Προστασίας Καταναλωτή - περίπτωση 3ιβ(ε)]. Συνεπώς δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αντικατασταθούν μετά την αγορά τους.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το “EUTA” θα αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Οι επιστροφές των προιόντων γίνονται στην τιμή που είχε το εκάστοτε προϊόν την ημερομηνία παραγγελίας του από το “EUTA”.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα ή έχουν υποστεί ζημία, χωρίς κανένα περιορισμό, μόνο εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μέσα σε τρεις ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος/των προϊόντων. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας «Επικοινωνία» επιλέγοντας ως θέμα επικοινωνίας «Σχετικά με μια παραγγελία» και καταγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης μας πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Στην επιστροφή και στη νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση παραγγελίας προϊόντων κατά λάθος: δυνατότητες και όροι επιστροφής τους

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της και προτού χαραχθούν ή εκτυπωθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία στα παραγγελθέντα προϊόντα.

Όροι και τρόποι επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης μιας παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνο με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με μετρητά, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε λογαριασμό που υποδεικνύεται από τον πελάτη μέσω e-mail στο “EUTA”. Το “EUTA” θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15 εργασίμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται οι χρήστες-υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με το “EUTA” σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλόλητα των προϊόντων για τους ίδιους προσωπικά.

Παραδόσεις - Αποστολές προϊόντων - Κόστος μεταφορικών - Ποιες χώρες/περιοχές καλύπτει το “EUTA”

Το “EUTA” αποστέλλει τη παραγγελία σας σε όλη την Ελλάδα, και την Κύπρο.

Αν σας ενδιαφέρει η αποστολή σε άλλη χώρα ή σε μεγαλύτερες ποσότητες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε μια προσφορά για το κόστος αποστολής. Για τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν χρεώνουμε ΦΠΑ αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε πως κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας ενδέχεται να κληθείτε να πληρώσετε επιπλέον φόρους/έξοδα.

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε οπουδήποτε στην Ελλάδα συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

Για αποστολές σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Τρόποι Αποστολής και Χρέωση Μεταφορικών Εξόδων

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.euta.gr αποδέχεται τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραγγελία τους.

Όλα τα προϊόντα του “EUTA” παραδίδονται σε εσάς με 4 πιθανές μεθόδους:

1. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Couriers)

2. Με ίδια μέσα του “EUTA” (εντός της Θεσσαλονίκης)

3. Με Πρακτορείο Μεταφορών (για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης μεγάλου όγκου ή βάρους)

4. Με παραλαβή από την έδρα μας κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας είναι 1 έως 5 ημέρες, ανάλογα τη γεωγραφική περιοχή του παραλήπτη. Σε περιόδους εκπτώσεων και εορτών ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις. Τα μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα κοστίζουν 2 € για παραγγελίες ως 50 €, ενώ για παραγγελίες άνω των 50 € είναι δωρεάν. Τα μεταφορικά για την Κύπρο ανεξαρτήτως κόστους παραγγελίας είναι 15 € μέχρι βάρους ενός κιλού, ενώ για μεγαλύτερο βάρος θα υπάρχει κάθε φορά αντίστοιχη χρέωση σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ/συνεργαζόμενων εταιριών κούριερ.

Επισημαίνεται ότι αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη σε όγκο και βάρος, προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με υπερβολικά μεταφορικά έξοδα ή να επιβαρυνθείτε με τον πλέον οικονομικό τρόπο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +30 231 031 75 05 ώστε να επιλέξουμε μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής που να ελαχιστοποιεί το μεταφορικό κόστος.

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Παραδείγματος χάριν, για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες ενδέχεται να συμφέρει περισσότερο η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή προσυμφωνείται τηλεφωνικά, ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε μια από τις συμβεβλημένες με το “EUTA” τράπεζες.